Hopp til innholdet

NY LEIETAKERPORTAL PÅ PIRSENTERET

E C Dahls Eiendom lanserer nå et nytt kundesenter og en leietakerportal som skal gjøre hverdagen din som leietaker enklere, mer oversiktlig og mer effektiv. Her får du en oppsummering av hva som faktisk endrer seg, og hva det betyr for deg.

NYE KONTAKTPUNKTER

Noen e-postadresser fases ut, og nye rutiner gjelder:

  • drift@pirsenteret.no, firmapost@pirsenteret.no og adgangskort@pirsenteret.no brukes ikke lenger
  • Saker meldes nå inn via leietakerportalen
  • Hvis e-post er nødvendig; bruk post@ecde.no
  • Adgangskort håndteres kun i leietakerportalen. Der finner du eget valg for bestilling, endring og sletting av adgangskort.

Møteromsbooking fungerer som før via Møterom - Pirsenteret eller booking@pirsenteret.no.

SAKER MELDES INN I LEIETAKERPORTALEN AV OPPNEVNTE KONTAKTPERSONER

Hver virksomhet på Pirsenteret har selv oppnevnt kontaktpersoner som har fått tilgang til leietakerportalen. Dersom du er kontaktperson og ikke har tilgang, ta kontakt med post@ecde eller ring oss på 73 99 09 90.

ALL OPPFØLGING SAMLET PÅ ETT STED

I den nye portalen kan du som kontaktperson gjøre det meste du trenger knyttet til leieforholdet:

-Melde inn feil og mangler

-Bestille, endre eller avslutte adgangskort

-Registrere andre henvendelser

    Du får også full oversikt over alle saker og status underveis. Det betyr færre e-poster å holde styr på og bedre kontroll over hva som skjer.

    EN ENKLERE MÅTE Å MELDE INN SAKER PÅ

    Driftslederne vil fortsatt være tett på deg som leietaker. Forskjellen er at du nå vil du møte vårt dedikerte kundesenter som følger opp saken din fra start til slutt via leietakerportalen. Målet vårt er å gi raskere hjelp og bedre oppfølging. Enten det gjelder praktiske spørsmål, feil eller bestillinger, så sørger vi for at saken blir fulgt opp og løst.

    Kort fortalt: Du melder – vi følger opp – du får svar.